Ointressant

Det blev en fika igår med Sophie och även lite mat i form av wok. Vi satt jätte länge och bara pratade om allt möjligt. Under tiden vi var där kände jag hur jag blev sämre och sämre. Slutade med att jag blev förkyld. På kvällen åt jag en kantarell smörgås och la mig sedan i sängen och vilade och kolla lite på tv. Somnade tidigt.

Vaknade upp imorse med världens förkylning. Så jag har legat hela dagen i soffan med en filt, näsdukar, strepsil och ett glas vatten. Johanna kom förbi ett tag för att prata lite skit. Behövligt en dag som denna då jag inte visar mig utanför dörren. Ser ju blekare än blekast ut nu när jag är sjuk. Så ja, just nu händer det inte så mycket alls. Hoppas på att bli frisk till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback