Trött, men bra söndag

Igår jobbade jag på bröllopsfest som sagt. Det gick väldigt bra med allt. Det bjöds på alkohol, buffé, cupcakes och strax efter tolv på natten vankades det vickning beståendes av janssons frestelse. Tog sällskap hem med Anna, hennes pojkvän och hennes familj. Var så himla törstig när vi gick därifrån, herregud, drack kanske 2 st småglas med vatten på 7 timmar. Glömde ju helt bort att dricka.

Vaknade tidigt imorse av att telefonen plingade till. Drog mig en stund i sängen med mina fötter som gör ont från gårdagen. Sen var jag faktiskt riktigt duktig. Har förberett en maträtt som jag och mamma ska äta ikväll. Har fått receptet från Anna. Så jag la köttet i marinad tidigare idag. Därefter har jag bakat kanel och vaniljbullar. Däremot ska jag inte äta några bullar då jag ska försöka att inte äta massa godsaker.

Dags att börja med middagen. Ikväll kommer min fina pojkvän hem. En hel vecka har han varit borta från mig och jag saknar han så himlans mycket. Bra söndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback