min helg

Min fredagkväll spenderades på en restaurang i Gamla stan. Jag mötte upp Anna på tåget och vi tog oss till gamla stan där vi först stannade till vid en restaurang som hette Movitz. Själva restaurangen låg nere i en gammal källare. Anna säger något samtidigt som hon kollar ner och då kollar jag också och skriker till lite. Upp kommer den här killen/mannen och ger oss hans visitkort. Han håller på med spökvandringar som man kan hänga med på. Därav hans klädsel som var en hög svart hatt, svart rock, svarta byxor, vit skjorta, röda läppar och en jätte gammal väska. Vart livrädd, haha.

Vi gick iallafall vidare till en restaurang som hette Sallys. Vi knep sista lediga bordet och maten var jääättegod och personalen som jobbade var hur trevliga som helst och gav bra service. Bra ställe.
Vi satt där i några timmar och drack vin och sen åkte vi hem. Jag skulle upp och jobba dagen efter



Lördagen spenderades med jobb 10-17 sedan blev det middag hemma och därefter bio i Kista galleria med Sophie. Vi såg The dark night rises. Gud va lång den va, men väldigt bra. Tror dock att jag ska se om den. Andra gången man ser en film så förstår man mycket mer, eller iallafall jag.

Nej. Nu ska jag bege mig till min pojke. Ska på lägenhetsvisningar och ha en jätte mysig dag.

 

.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback