Sista dagen på semestern, shopping

Middagen igår vart väldigt lyckad, mycket gott. Åkte sedan och hämtade upp pojken och sen hem till han och bara myste.

Idag har jag och mamma varit ute på en liten shoppingrunda. Vi åkte till Stinsen. Köpte detta nedanför plus ett par svarta jeans och två svarta baslinnen.

Sista dagen på semestern också. Eller, jag jobbar tisdag-lördag och sen är jag ledig en vecka och sen jobb igen som vanligt. Perfekt start. Nu väntar jag på att pojken ska springa klart så vi kan gå på lägenhetsvisning 18:30.


Härlig höstväst från Gina Tricot


Enkel grå top med lite svarta inslag, Gina Tricot. Mycket snyggare på än på bild.


Höst tröja från Bikbok, superfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback