Ynklig tjej

Gissa vem som har kommit hem från sin resa från Australien efter 6 månader? Jo, Johanna!! Så igår efter min och pojkens powerwalk på 6 km så åkte vi för att träffa henne. Härligt att ha henne hemma, för en liten stund iallafall. Om två veckor flyttar hon till Borlänge och ska plugga. Vi stod där ett tag och prata med henne och när vi sedan går tillbaka till bilen så har jag fått parkeringsböter (!!!!!!). Jag tänkte att det kommer väll ingen p-lisa en måndagkväll kl 8 på kvällen i lilla Viksjö på en jätte liten parkering, men jo. 300 spänn rätt i sjön, hejja.
Blev ett varmt bad på kvällen med hjärtat och avslutade sedan med att kolla på Wallander filmen som gick på tvn.

Imorse skjussade jag han till tåget och sen gick jag ut och gick 3.14 km blev det. Nöjd tjej gick hem och sov lite och vaknade med ont i halsen och hängig. Jahapp. Bara för man skulle ge sig an på att träna. Pojken har varit sjuk så han har smittat mig. Nu ligger jag under en filt och kollar på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback