Filmkväll

Förstår inte vad det är med detta väder. Har varit så fint väder nu i ett par veckor, tills i söndags, då kom det snö igen.

Idag har jag jobbat. Vaknade imorse 06:20 av mig själv, somnade om en stund till och sen iväg. När jag kom hem idag så bytte jag direkt till träningskläderna och satte på min träningsdvd som är sååå bra. Blev helt genomsvettig och helt slut efter passet som är ca 35 min, ett gott tecken på att det är ett bra pass. Efter kom pojken hem som varit ute och sprungit. Blev middag och sen har vi kollat på en Jättebra film som heter Contraband. Kolla kolla kolla!!

Nu la jag mig precis i sängen och ska sova och vakna upp imorgon med en dag av nya möjligheter. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback