Final i Sveriges mästerkock

Phuu, vilken dag. Varit ännu en dag på jobbet. Så himla mycket folk, men det är bara roligt. Innan jag skulle gå hem så forsade vattnet från en vattenledning. Slutade med att vi fick stänga av vattnet och invänta röris. Efter en titt så skulle de komma tillbaka imorgonbitti och laga ledningen.

Jag kom hem och var så hungrig. Glömde helt bort att äta lunch på jobbet. Så det fick bli hemkörning av sushi. Ikväll är det final i Sveriges mästerkock, och OM jag sitter bänkad. Har längtat sen förra veckans avsnitt. Jag och min kollega Agnes skulle dricka vin och kolla på detta men sen skulle hon på någon studentskiva så det blev inte av. Men jag är glad ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback