Alla hjärtans dag

Ingen har väll missat att det är alla hjärtans dag idag? Nä, trodde väll det. Dagen började med att jag mötte upp Agnes på centralen och gick och köpte med oss gelehjärtan och chokladhjärtan till jobbet som vi bjöd våra andra kollegor på, det var uppskattat. Fick massa fina sms och samtal från människor jag tycker otroligt mycket om. Bjöd våra leverantörer på godis när de kom med varor och de blev jätte glada. Hade en riktigt bra dag på jobbet alltså.

Efter gick jag en sväng på stan med Agnes och sen var jag och handlade middag till mig och pojken. Vi skulle laga 3 rätters. Och i hemköpsbutiken vid centralen var de proppat med folk. Tog mig en timma att handla och betala. Sen åkte jag hemåt. Så gulligt med alla killar man ser som har varit och köpt blommor.
När min pojke kom hem fick jag ett paket som innehöll ett så himla fint skal som jag velat ha ett tag men som har varit slut överallt typ. Så jag fick det och sen min favorit choklad, Marabou marsipan och vanlig mörk choklad. Till han gav jag en hockeytidning (han älskar hockey), en öl, choklad och en ros. Sen åt vi en fantastisk middag. Och än är den inte slut.
Till förrätt blev det hemköps egengjorda skagenröra. Till huvudrätt blev det jätte god och mör ryggbiff, min hemmagjorda potatisgratäng och pepparsås och tomater. Nu pausar vi. Snart blir det ost, kex och jordgubbar.
Har en bra alla hjärtans dag med min pojke, hoppas ni har en bra dag ni med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback