Fettisdagen

Idag är det ju fettisdagen. En rätt konstig dag tycker jag. Konstig tradition att man ska äta semlor just denna dag och folk köper ju mängder. Jag tycker det är gott, men det är väll också för att även jag äter det en gång per år ungefär. Dock gillar jag inte att de semlorna man köper har en Fet klick med mandelmassa i mitten, så jag brukar äta runt den. Därför passade det ju bra att jag igår gjorde egna semlor så vi kunde skippa mandelmassan.

Jag väntar och väntar på min träningsdvd som jag hoppas ska komma snart. Mitt träningskort har nämligen gått ut och jag tänkte inte förlänga det just nu då jag åker till Sälen nästa söndag. Så då tänkte jag att en träningsdvd är toppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback