Måndag

Det var många gånger igår som tårarna rann när vi kollade på Alla tre Rädda Willy filmerna. Så himla sorgligt.

Idag har det varit en väldigt lugn dag på jobbet. Tror att det beror på vädret och sen att vi har stängt vårt populäraste rum pga renovering. Hade även en praktikant hela dagen som ska vara med oss i två veckor. Hon går i min gamla skola och imorgon kommer hennes lärare och hälsar på, även mina gamla lärare. Efter jobb bytte jag ett par skor. Köpte en ny rengöring till ansiktet och nya ljus till kandelabern.

Blev kycklingenchiladas hemma och sen åkte pojken iväg och spelade tennis. Medan det så bakade jag semlor. Vi åt en varsin när han kom hem. Jäklar va goda de blev. Mycket nöjd! Och imorgon är det ju fettisdagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback