Måndag

Det var en trött Angelica som vaknade imorse. Tog mig iallafall upp ur sängen och mötte upp Agnes och gick till jobbet. Efter jobbet åkte jag hemåt och hämtade träningskläder för att sedan möta upp Sophie och köra ett pass på Friskis. Det blev indoor walking, alltså ett pass på en crosstrainer, sjukt jobbigt. När jag åkte hem så bytte jag tåg på Östermalmstorg och den föraren hel knäpp. Han började sjunga och skämta igenom "Vänligen ta plats, dörrarna stängs" och "nästa Gärdet" osv. Kul var det och de flesta skrattade. Gjorde min kväll lite grann.

Nu är jag heeelt slut. Till råga på jobbet och ett pass på gymmet så har vi varit och storhandlat, så skönt att ha det gjort. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting, ska bara vila. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback