Massa energi

Idag har jag haft fullt med energi i kroppen vilket har lett till att jag fått en del saker gjort. Avverkade några timmar på jobbet och därefter har jag pluggat, lagat mat, fixat saker här hemma och tagit tag i massa tråkiga måsten.
Nu ligger jag i soffan och min pojkvän håller på med sin nya telefon som har 4G, avundsjuk. Nöjer mig med min iPhone.

Tänkte att jag skulle gå och klippa mig någondag snart. Jag vet nu hur jag vill ha håret. Tänker mig typ att ha håret någonstans mellan axlarna och bröstet. Trött på mitt långa hår. Eller om jag ska permanenta det? Inte jätte krulligt utan bara så de blir fina svall.
Tåls att fundera på tills det blir av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback