Melodifestival-mys

Gårkvällen på jobbet blev fantastisk. Mötte upp nuvarande kollegor och gamla kollegor för massa bubbel, vin, shots och mat. Vi snackade om allt och inget och hade det bara riktigt trevligt. Det bokades även in ytterligare en träff med samma gäng, den 1 mars. Då är jag tyvärr i Sälen men får va med nästa gång istället. Tydligen stängde jobbet redan klockan 23 så därefter bar det av hemåt för att avsluta med några mackor innan jag la mig i sängen och somna.

Idag gjorde min pojke en fantastisk frukost åt oss bestående av allt möjligt. Det var så gott. Efter det hämtade vi ut ett paket som kommit, där i låg mina Victoria's secret lotion som jag beställt, åh! Vidare mot stan där pojken köpte jeans följt av att vi sedan åt libanesisk mat. Jäklar va gott de var, man fick en stor portion mat och jag orkade äta upp all mat, vilket är ovanligt eftersom jag inte får i mig så mycket, hehe. Köpte med oss fina rosor och åkte hem.

Nu är jag påväg hem till fina Anna för melodifestival-mys med gottis och vin. Bra lördag!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback