Merskal.se

Jag har hittat en sida som har lite fina skal. Jag har ett som jag använder hela tiden men skulle gärna vilja ha några att byta emellan. Skalen är till väldigt bra priser, mellan 80-100 kr styck typ. Från merskal.se

Var precis så himla sötsugen. Så jag gick och kollade i frys och kylskåp, men som tur var ekade det tomt. Ska inte hålla på och äta onyttigt. Jag hittade iaf frysta hallon som jag tinade upp i micron och rörde ihop hallonen med två matskedar ekologiskt jordnötssmör chrunchy (finns i de flesta matvarubutiker). Detta jordnötssmöret är nyttigt. Så det blev ett nyttigt kvällsmål och sötsuget är borta. Perfekt!
 

Kommentarer
Anna säger:

Haha söött nalle-skal :D!!

2013-02-14 | 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback