Min helg

Min helg har varit helt underbar med många fina människor. I fredagskväll var jag och Sophie på hotellet där vi hängde i baren och drack vin och snackade massa skit. Lite senare kom även Jennifer och Linda. När de stängde kl 02 så drog vi alla hem. När jag vaknade i lördags var jag så bakfull, förstod inte riktigt varför först eftersom jag bara hade druckit 3-4 glas vin på fredagen. Men vid närmare eftertanke så kom jag på att jag bara åt typ 3 pannkakor på fredagen för jag orkade inte steka länge för jag var så hungrig. Vid 15 tiden började jag piggna till lite, tur var väll det eftersom jag senare på kvällen var bjuden på middag hos Johannas pojkvän Charlie. Vi var ett gäng som åt middag och senare drog vi till stan på pure. Och dit ska jag nog aldrig mer gå igen. Det var bara massa småbarn i ca 18-19 års åldern typ. Man kände sig som en gammal tant nästan. Hann iaf med en drink och en shots innan jag åkte hem vid halv 2 och la mig i sängen och kollade på melodifestivalen.
Just nu ligger jag i sängen och om några timmar kommer min pojkvän hem igen. Trevlig söndag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback