Nytt

Idag efter jobbet gick jag en sväng på stan och köpte lite saker. Fick med mig dessa tre saker:



 
Gick in på Yves Rocher idag av en slump när jag gick förbi butiken. Där inne gick jag omkring och dofta på massa olika saker och då slog det mig att jag behöver en hårinpackning. Jag är så dålig på att använda sånt, dumt nog. Den ska tydligen vara bra så jag ville testa. Tvättade håret ikväll först med schampoo och sen masserade jag in hårinpackningen på längderna, och lät det sitta i 2 minuter innan jag sköljde ur håret. Nu har jag endast använt denna en gång och ska fortsätta med hårinpackning 1 gång i veckan. Hittills känns håret super fräscht. Det är inte För mjukt och inte alls strävt. Det är helt perfekt, håret känns fantastiskt. Ska se efter några gånger om man ser någon skillnad, att håret kanske ser fräschare ut t.ex. Från Yves Rocher, 79:-
 
 
Smycke till halsband, från Ur&penn 20:-
 
 
Fin topp från H&M, 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback