Rädda Willy

Igår blev det som sagt melodifestival-mys hemma hos Anna. Vi köpte grönsaker, dipp och melon. Hon bjöd på vin till detta och så kolla vi på mello. Herregud säger jag bara. Vem röstar ens på Sean banan? Han är ju inte musikalisk för fem öre. Stackars de andra som var med som är artister som kan sjunga. Kul att bli utklassad av honom.

Idag gjorde min pojke frukost till oss ännu en gång. Skönt att kliva upp till dukat bord. Sen åkte vi till Viksjö och hämta bil och åkte runt och fixade saker och åt lunch. Påväg hem sen köpte vi med oss färskt bröd från gateau, så himla gott. Lagade även fläskfilé i ädelost, med pasta. Nu ligger vi i soffan och har precis sett rädda Willy 1, och nu kollar vi på tvåan. De är så himla bra. Kollade ofta på de filmerna när jag var liten. Jag ville också vara som pojken i filmen som har en späckhuggare som kompis som han kan klappa och prata med osv, hehe. Nu ska vi fortsätta kolla och mysa. Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback