Hemmagjord scrub och kvällsmys

Min morgon började med att jag blev små irriterad påvägen till jobbet. Alltid sån stress för alla människor som ska till jobbet, herrejesus. Mötte upp Agnes och vi kände för att gå till våra konkurenter som ligger brevid oss, Albert&Jacks. Köpte oss en varsin surdegssmörgås och traskade vidare till jobbet. Slutade vid 15:30 och begav mig hemåt. Åt kycklinggrytan från igår, duschat, gjort en hemmagjord scrub (tips från Anna) och fixat här hemma.

Scruben gjorde jag på följande sätt. Väldigt enkelt. Blanda olivolja med strösocker tills det blir en grynig röra. Därefter blöt huden och på med detta och tvätta. Jag slutade med min sminkborttagning för att få bort själva oljan.







Fick dessa söta ljuslyktor av mamma och mormor, så himla fina.

Kommentarer
Anna säger:

Vad tyckte du om skrubben då :)?

Svar: Den va bra :D!! Ska fortsätta med det. Onödigt att köpa en scrub som du skrev :P
angelicalindman.blogg.se

2013-01-31 | 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback